Op naar Vietnam - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Riet Stevens - WaarBenJij.nu Op naar Vietnam - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Riet Stevens - WaarBenJij.nu

Op naar Vietnam

Door: Riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

12 Januari 2016 | Vietnam, Can Tho

Lieve mensen,
nu gaat het toch echt opschieten: donderdag vertrek ik naar Vietnam! Het nieuwe paspoort en het visum zijn binnen, de vaccinaties gezet, m'n koffer en portemonnee gevuld. Hiermee gaat een wens in vervulling...
In Vietnam ga ik met 'Vrijwilligers wereldwijd' aan de slag in verschillende projecten in Can Tho (Mekong delta), waarin ik kinderen en volwassenen ontmoet die op de een of andere manier ondersteuning kunnen gebruiken. Ik hoop dat ik wat voor hen kan betekenen.
Ik verheug me er erg op en realiseer me tegelijkertijd dat ik er situaties zal tegenkomen die indruk zullen maken, of waar ik geen raad mee weet.
Gelukkig kan ik terugvallen op Phoung. Hij is mijn contactpersoon in Vietnam namens Vrijwilliger WW.
Ik woon 4 weken in het vrijwilligers huis. De 1e week is het daar nog stilletjes, maar na een dag of 8 komen er 5 vrijwilligers bij. Gezellig!
We zijn 's morgens in het ene project te gast en gaan 's middags (met de fiets) naar een andere werkplek. Ik ben benieuwd hoe vaak ik verdwaal....
We zijn altijd op zondag en maandag vrij, dan kunnen we ook nog wat van de omgeving zien. Vietnam moet een prachtig land zijn. Ik ga het ervaren en laat zo af en toe wat van me horen.
Bedankt voor het mee-leven en tot horens!
Liefs,
Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Can Tho

Riet

Welkom op mijn profiel. Je kan hier mijn reis naar Vietnam volgen.

Actief sinds 07 Jan. 2016
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 4666

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 04 Februari 2017

Vietnam 2017

14 Januari 2016 - 16 Februari 2016

Vietnam

Landen bezocht: