Vietnam 2017 - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Riet Stevens - WaarBenJij.nu Vietnam 2017 - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Riet Stevens - WaarBenJij.nu

Vietnam 2017

Door: Riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

03 Januari 2017 | Vietnam, Can Tho

Ja, hoor, het is bijna zover... vrijdag 6 januari 2017 mag ik weer 'n maand naar Vietnam. Ik kijk er enorm naar uit. We zijn die periode maar met z'n drieën in het vrijwilligershuis in Can Tho (Mekong Delta), dus werk aan de winkel.
Van heel veel mensen heb ik muziekinstrumenten en speelgoed voor de kinderen en volwassenen van het weeshuis meegekregen. Daarmee is m'n grootste koffer tjokvol gevuld! Zoals jullie weten hebben ze daar niets... Erg bedankt dus! Verder kreeg ik spontaan brillen aangeboden. Deze neem ik mee naar het Charity Hospital. Vorig jaar vond ik daar veel liefhebbers voor en dat levert veel blije gezichten op..
Het is in Can Tho 6 uur later dan hier. Vrijdagavond vertrek ik vanaf Schiphol en zondag in de loop van de dag kom ik in Can Tho aan.

Daarna hoop ik zo nu en dan een bericht via deze site te sturen.
Groetjes,
Riet

  • 03 Januari 2017 - 14:14

    Els:

    Hoi Riet,

    kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt, ben net terug maar wil zooooo weer heen.
    goeie reis en ik volg je!
    groeten aan iedereen daar.

  • 03 Januari 2017 - 15:36

    Lieke:

    Hoi Riet,
    Spannend en leuk allemaal! En heel toevallig dat je daar met Elke zit straks!
    Succes met de laatste voorbereidingen en alvast een goede reis gewenst.
    Groetjes, Lieke

  • 03 Januari 2017 - 16:07

    Ike Van Zadelhoff:

    Goede reis en een mooie tijd daar toegewenst! Deilgroet ike

  • 03 Januari 2017 - 16:15

    Lies En Ben Mol:

    Een heel spannende tijd breekt er nu opnieuw aan. Hoop dat je net zo nuttig werk kunt doen als de vorige keer. Behalve werk moet je ook genieten van het land en de mensen. Wij volgen met genoegen je belevenissen.

  • 03 Januari 2017 - 16:23

    Amanda De Jong:

    Hoi Riet,

    Super dat je deze reis weer gaat maken en dat je er voor de mensen daar mag zijn!
    De vorige keer heb ik met veel plezier je verhalen mogen lezen en zal dat ook deze keer doen.
    Ik heb bewondering voor wat je doet. Ik wens je een heel mooie reis en dat je weer veilig terug mag komen.
    Groetjes,
    Amanda

  • 03 Januari 2017 - 17:56

    Kirsten:

    Hoi Riet!

    Iets meer dan een jaar geleden zagen Lieke en ik je bij een voorbereidingsmiddag op vrijwilligerswerk. En nu een jaar later ga je nog een keer. Weer naar Can Tho! Wat ontzettend gaaf dat je weer gaat. Ik ben ergens wel een beetje jaloers en ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het met iedereen daar gaat. Ik verheug me er dan ook op om jouw reisverslagen te lezen. Dit keer zijn Lieke en ik er niet, maar ons vriendinnetje Elke wel! Geef haar een knuffel van ons als je haar daar ziet. Gek inderdaad om maar met z'n drietjes te zijn, maar hopelijk kunnen jullie (weer) wat betekenen. Veel plezier en succes daar en veel liefs aan alle lieve mensen en kindjes daar.

    Liefs,
    Kirsten

  • 03 Januari 2017 - 19:57

    Liselotte:

    Ha mam en oma,

    Altijd fijn om straks weer van je te horen via 't reisverslag! We leven natuurlijk met je mee en wensen dat je een mooie tijd hebt met de mensen daar. (en hopen stiekem voor ons dat de maand voorbij vliegt en we je snel weer thuis hebben..;-))

    Bram schrijft: veel plezier en een goeie reis wat voor vliegtuig eigenleik? liefs bram

    Noah schrijft: super veel succes en lekker in het vliegtuig slapen en film kijken Misschien. zit je in een KLM zou wel leuk zijn He !!!!!!!!!!!!! hier is het ook leuk daar zal het vast ook leuk zijn ! liefs Noah!!!!!!!!!!.....:-) hahaha!!

    Elin schrijft: lieveomaikwilknuffelkuskuskuskuskuskuskuakuskuskusvanelin1234567891011121314151617181920

    Liefs,
    Ruben en Lise

  • 03 Januari 2017 - 21:08

    René En José :

    Riet, wij kijken uit naar jouw reisverslagen en reizen vanuit hier met jou mee. Geweldig dat je weer zoveel liefde, zorg en toewijding gaat brengen: jij maakt - samen met de andere vrijwilligers "het verschil".
    Wij zijn trots op jou! Heb een mooie tijd!

    Veel liefs,
    René en José

  • 04 Januari 2017 - 11:18

    Ria Vrolijk:

    Lieve Riet,
    Wat zullen ze blij zijn jou weer te zien! Ik heb diepe bewondering voor je. Let niet alleen goed op al die mensen die jou nodig hebben, maar ook op jezelf. Veel mooie ervaringen toegewenst.
    Dikke digitale knuffel,
    Ria

  • 04 Januari 2017 - 19:25

    Diny Kreunen:

    Lieve Riet,

    Wat goed, dat je dit vrijwilligerswerk weer gaat doen. Wat moeten ze zonder al deze mensen!
    Wel moet je ook een beetje aan jezelf denken. De natuur is daar zo mooi en de bijzondere tempeltjes niet te vergeten.
    Veel plezier en alle goeds gewenst.
    Ik kijk uit naar je reisverslagen, die ik met plezier lees.


    Liefs,
    Diny.

  • 05 Januari 2017 - 14:22

    Janneke:

    Stoer mens ben je. Veel plezier!
    Liefs Janneke

  • 05 Januari 2017 - 23:00

    Sjanet:

    Lieve Riet,
    Super dat je dit gewoon weer gaat doen! Heel veel succes daar en een goede vlucht morgen! Lieve groeten van Ruud, Sjanet en Evy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riet

Welkom op mijn profiel. Je kan hier mijn reis naar Vietnam volgen.

Actief sinds 07 Jan. 2016
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 4645

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 04 Februari 2017

Vietnam 2017

14 Januari 2016 - 16 Februari 2016

Vietnam

Landen bezocht: